Obchodní podmínky

Základní údaje

Prodávající:
4sport VM s.r.o.
Kolaříkova 1363       
757 01 Valašské Meziříčí
IČ: 28643828
DIČ: CZ28643828
zapsaná v obchodním rejstříku pod spisovou značkou C 36482
vedená u krajského soudu v Ostravě

Provozovna:
4sport VM s.r.o.
Kolaříkova 1363       
757 01 Valašské Meziříčí
Telefon:    603 160 122
E-mail:   info@4sport.cz
Otevírací doba:
listopad – březen ve dnech PO-PÁ 9-12, 13-18, SO 8-12;
duben - říjen ve dnech PO-PÁ 9-12, 13-17

Aktuální otevírací doba na www.4sport.cz

upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.4sport.cz

Ochrana osobních údajů

Osobní údaje, potřebné pro komunikaci s kupujícím, budou použity výhradně pro účely objednávkového systému zboží, pro komunikaci se zákazníkem a pro účely vnitřních rozborů a analýz sloužících k vyhodnocení systému. 4sport VM s.r.o. se zavazuje, že osobní údaje neposkytne v jakékoli podobě třetí straně.
Výjimku tvoří pouze zpracovatelé plateb, kteří vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

Objednávka zboží

E-shop firmy 4sport VM s.r.o. vám nabízí sortiment zboží zaměřený na lyžování a cyklistiku. Tento sortiment neustále rozšiřujeme a doplňujeme.
Seznam zboží na stránkách www.4sport.cz je katalogem běžně dodávaného zboží. Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. Dostupnost zboží bude vždy potvrzena na základě objednávky - poptávky. 
K objednání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem odeslání objednávky. Objednávka dále slouží k rezervaci zboží (pro osobní odběr).
Cena zboží je uvedena u jednotlivých položek zboží.
Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží včetně souvisejících poplatků a zákazník bude vyzván k jejich odsouhlasení.
Prodávající má povinnost objednávku potvrdit.
 
 

Zrušení objednávky a vrácení zboží

Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku zákazníka až do potvrzení objednávky dodavatelem. Pokud zruší objednávku dodavatel, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit.
Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka, a to za podmínek, které si vzájemně sjednají. Kupující může odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od doručení zboží. Kupující musí ve stanovené lhůtě vrátit zakoupené produkty, prodávající pak zašle zákazníkovi peníze zpět do 14 dní. Nemusí tak však učinit, pokud nemá zpět své zboží, nebo doklad o jeho odeslání. Poštovné při vrácení produktu hradí kupující.

Dodací lhůta

Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době poštou nebo jiným přepravcem, obvykle do 2-3 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky. V případě neobvyklých typů zboží je lhůta dodání zpravidla delší, zákazník je však o případném prodloužení dodací lhůty včas informován.
Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.
Objednané zboží si může zákazník vyzvednout i osobně na adrese provozovny během otevíracích hodin.

Ceny za dopravu do ČR

Při nákupu zboží do 3 000,- Kč poštovné a balné 150,- Kč.
Při nákupu zboží nad 3 000,- Kč poštovné a balné ZDARMA.
 

Platební podmínky a cena zboží

Informace o cenách uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Prodávající si vyhrazuje právo změn cen. Ceny v internetovém obchodě se můžou lišit od cen uvedených v kamenné prodejně 4sport VM s.r.o. Ceny uvedené u zboží jsou s DPH.

Způsoby plateb:

Hotově (při osobním převzetí)
Dobírkou (hotovost je oprávněn převzít pracovník přepravní společnosti, vystaví doklad o převzetí)
Bankovním převodem
Platba kartou
Nákup na splátky
 
1. Platba hotově – osobní převzetí
 Pokud zákazník objednává zboží přes internet a odebírá ho osobně, dodavatel pouze potvrzuje, že zboží je pro zákazníka v provozovně rezervováno.
 Zboží je zákazníkovi v provozovně dodavatele rezervováno po dobu 5 pracovních dnů od výzvy k odběru zboží.
 Zákazník má právo si zboží v provozovně dodavatele před uzavřením kupní smlouvy prohlédnout.
 V případě osobního odběru zboží v provozovně dodavatele se kupní smlouva považuje za uzavřenou až zaplacením celé kupní ceny a převzetím zboží zákazníkem.
 
2. Platba Dobírkou
Platební metoda Dobírka značí, že zboží bude expedováno a hrazeno dobírkou, tedy v hotovosti při převzetí zboží, doručeného smluvním přepravcem.
 
3. Bankovní převod
Po odeslání objednávky má Plátce možnost využít službu ePlatba+, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments a.s.
Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.

4. Platba kartou
Při volbě platby platební kartou se zobrazí standardní platební brána, kde plátce zadá údaje o platební kartě a údaje pro 3-D Secure ověření, čímž je zajištěna nejvyšší možná úroveň zabezpečení. Karetní data budou uložena na straně banky. Po ověření jejich platnosti bude objednávka potvrzena a částka ve výši kupní ceny odečtena z účtu kupujícího.

Poskytovatel platební brány je společnost ComGate Payments a.s. https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

Pro případné dotazy a reklamace k platbě kartou prosím kontaktujte poskytovatele:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267 

5. Nákup na splátky
Platba pomocí úvěru od společnosti ESSOX s.r.o. Pro bližší informace o platbě pomocí splátek klikněte zde.

Postup při nákupu na splátky

  1. Vybrané zboží vložte do košíku. Můžete najednou nakoupit i více výrobků - nezapomeňte na potřebné příslušenství k nakupovanému zboží atd.
  2. V košíku zkontrolujte objednávku, přejděte na způsob platby a zvolte možnost nákupu na splátky ESSOX. Formu dopravy vyberte dle nabízených možností a dokončete objednávku.
  3. V dalším kroku budete přesměrováni na webovou aplikaci společnosti ESSOX s.r.o. (obvykle kliknutím na odkaz nebo logo ESSOXu).
  4. Vyplníte on-line žádost o úvěr. Při vyplňování si zvolíte způsob podpisu smlouvy (online SMS nebo vlastnoruční podpis papírové smlouvy - „podpis kurýrem“).
    1. Pro správné podepsání smlouvy pomocí SMS kódů je nutné být majitelem/kou účtu uvedeného v žádosti o úvěr. Při vyplňování budete vyzváni k doložení vlastnictví uvedeného bankovního účtu.
    2. Při volbě SMS podpisu je potřeba mít k dispozici jeden z těchto druhých osobních dokladů (řidičský průkaz, cestovní pas nebo zbrojní průkaz).
    3. Pokud nemáte některý z těchto osobních dokladů nebo nejste majitelem/kou bankovního účtu vedeného na Vaše jméno, pak zvolte podpis papírové smlouvy - „podpis kurýrem“.
    4. Následně žádost odešlete ke zpracování.
  5. Po odeslání žádosti se Vám zobrazí výsledek žádosti. Stejnou informaci obdržíte i e-mailem.
  6. V případě kladného posouzení žádosti dokončíte proces dle instrukcí na obrazovce nebo v emailu.
    1. V případě SMS podpisu Vám zašleme 2 SMS kódy. Prvním potvrdíte, že budete smlouvu podepisovat pomocí SMS kódu. Následně si zobrazíte a potvrdíte všechny dokumenty, které jsou označeny „Zobrazit a potvrdit“. Smlouvu o úvěru podepíšete po potvrzení správnosti údajů ve smlouvě pomocí druhého SMS kódu, který si necháte zaslat. Pro úspěšné podepsání smlouvy je třeba zadat celkem dva SMS kódy.
    2. Při volbě Papírové smlouvy s podpisem přes kurýra si stáhněte smluvní dokumentaci, kterou si pročtěte. Kurýrní společnost Vás bude kontaktovat a domluví si s Vámi termín, kdy za Vámi přijede se smluvní dokumentací. Provede identifikaci, Vy smlouvu podepíšete. Jedno vyhotovení smlouvy Vám ponechá a jedno vyhotovení společně s identifikačním formulářem předá do ESSOXu.
  7. Po dokončení podpisu smlouvy a doručení poskytovateli úvěru ESSOX s.r.o. dochází k její kontrole. Po úspěšné kontrole ESSOX ihned informuje prodejce, aby Vám expedoval zboží.
  8. Prodejce Vám zasílá zboží a inkasuje od Vás přímou platbu (pokud jste ji zvolili) nejčastěji dobírkou.

Výhody SMS podpisu

  • Vše si vyřídíte z pohodlí domova (nemusíte čekat na kurýra se smlouvou)
  • Podpis smlouvy pomocí SMS je zcela ZDARMA
  • Úspora času, rychlost vyřízení Vaší objednávky a splátek v rámci hodin
  • Nemusíte si nic tisknout
  • Jednoduché vyřízení
  • Šetrnější k životnímu prostředí (žádné zbytečné papíry)

 


Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. 
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.



Převzetí zboží

Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit.
Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a tyto reklamace budou zamítnuty.

Komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem

Další komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutečňována elektronickou poštou, pokud se strany nedohodnou jinak.

Řešení sporu

V případě, že dojde mezi prodávajícím a kupujícím ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email:adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

 

Reklamační řád

1.    Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího.
2.    Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení    musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla prodávajícího: 4sport VM s.r.o., Kolaříkova 1363, 757 01 Valašské Meziříčí. Reklamaci lze také učinit osobně v místě provozovny dodavatele.
3.    K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury/paragonu a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.
4.    Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
5.    Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o postupu a vyřízení.
6.    Doba vyřízení reklamace prostřednictvím našeho internetového obchodu je 30 dnů.
7.    O reklamaci nás informujte e-mailem na: info@4sport.cz

×

Splátková kalkulačka ESSOX